9 مورد از بهترین برندهای دریل شارژی برای استفاده حرفه ای

10 مهر 1402

انتخاب بهترین برندهای دریل شارژی برای استفاده حرفه ای چالشی که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای صنعتی درگیر آن می شوند. دریل های شارژی کاربردی همانند دریل های معمولی دارند با این تفاوت که به دلیل وجود باتری شارژی در داخل دریل، شما دیگر محدودیت های دریل های معمولی را ندارید و می توانید به راحتی دریل را با خود به هرکجا ببرید و استفاده کنید. نکته بعدی در دریل های شارژی پیشرفته تر و کاربردی تر شدن دریل ها است که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند دریل مناسب را تهیه و انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک ها و مدل های دریل شارژی برای استفاده حرفه ای و صنعتی و همچنین بهترین دریل شارژی جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.


دریل شارژی دیوالت DeWalt

دریل شارژی دیوالت و چکش های برقی دیوالت از بهترین محصولات این برند محسوب می شوند. برند دیوالت یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات صنعتی و ساختمانی است. کارخانه تولید محصولات برند دیوالت آمریکایی است و با ارائه کیفیت بسیار بالا در محصولات توانسته بازار جهانی این صنعت را در دست داشته باشد. برند DeWalt در بازار جهانی در رابطه با تجهیزات صنعتی حرف اول را می زند و بهترین دریل ها و پیچ گوشتی های شارژی جهان را تولید می کند.  بسیاری از افراد توانایی خرید  تجهیزات برند DeWalt به دلیل کیفیت و قیمت بالای آنها را ندارند.

ویژگی های دریل شارژی دیوالت

  1. کیفیت بالا در ساخت دریل دیوالت: برند دیوالت محصولات بسیار با دوامی را تولید و عرضه می کند به صورتی که به دلیل بدنه محکم و قوی از این محصولات در کارهای صنعتی و ساختمانی سنگین و حرفه ای استفاده می شود.
  2. قدرت و توان: محصولات برند دیوالت از قدرت و توان بسیار بالایی برخوردار هستند به صورتی که برخی از محصولات این برند قدرت ایجاد سوراخ در بتن و فلز را نیز دارند.
  3. عمر باتری دریل شارژی DeWalt: برند دیوالت در ساخت دریل های شارژی خود از باتری با کیفیتی استفاده می کند که به شما امکان استفاده از این ابزار به صورت چند ساعت کار پیوسته را می دهد.
  4. ویژگی های خاص دریل دیوالت: برخی از محصولات دیوالت امکان تنظیم سرعت متغییر، عملکرد برعکس، چراغ LED برای دید بیشتر در حین کار، سیستم ترمز و... را دارا هستند.

یکی از بهترین دریل شارژی های دیوالت مدل دریل پیچ گوشتی V36 Brushless است.

دریل شارژی بوش

دریل شارژی بوش که ساخت شرکت بوش واقع در کشور آلمان است، یک انتخاب مناسب برای افراد حرفه ای در صنعت است. بوش یکی از معتبرترین برندها در حوزه تولید لوازم فنی، تجهیزات برقی و صنعتی است.  از دریل های تولیدی برند بوش می توان برای پیچاندن پیچ ها نیز استفاده کرد. در صورتی  که از نظر هزینه کردن برای دریل شارژی مشکلی ندارید برند بوش یکی از بهترین انتخاب ها است.

ویژگی های دریل شارژی بوش

دریل شارژی بوش دارای ویژگی هایی است که آن را به یک انتخاب محبوب در بین صنعت کاران تبدیل کرده است. در بخش زیر با این ویژگی ها آشنا شوید:

  1. کیفیت و ساخت دریل شارژی بوش: محصولات برند بوش با این که بدنه محکم و مقاومی دارند اما بسیار سبک ساخته شده اند و در حین کار باعث خستگی بیش از حد فرد نمی شود.
  2. توان و قدرت: دریل های مارک بوش با قدرت و توان بالا برای سوراخ کاری در سطوح مختلفی مثل بتن، چوب و فلز کارآمد هستند.
  3. عمر باتری: دریل های برند بوش از عمر و کیفیت بالایی در باتری خود برخوردار هستند. شما می توانید از این دریل ها به صورت مکرر در چند ساعت متوالی بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.
  4. ویژگی های خاص دریل شارژی بوش: برخی از مدل های دریل شارژی بوش امکان تنظیم سرعت متغییر، عملکرد برعکس، چراغ LED برای دید بیشتر در حین کار، سیستم ترمز و... را دارند.

از بهترین دریل شارژی بوش مدل GSR12V30 Brushless8 است.

دریل شارژی بوش

 دریل شارژی ادون

دریل شارژی ادون یک محصول با کیفیت از برند ادون چین است. این برند معروف در زمینه تولید تجهیزات برقی و صنعتی فعالیت دارد. کارخانه تولید برند ادون در کشور چین  است و دریل های شارژی Edon از بهترین محصولات  این شرکت محسوب می شوند. برند ادون توانسته با ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب نظر بسیاری از مشتریان این صنعت را جذب کند. در صورتی که به دنبال یک برند معتبر و در عین حال یک دریل شارژی ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما برند ادون است.

دریل های Edon در انواع مدل ها و برای انواع کاربردها تولید شده اند. دریل های برقی چکشی، پیچ گوشتی شارژی، دریل برقی ادون مدل گیربکسی از پر فروش ترین انواع دریل های این برند است.

ویژگی های دریل شارژی ادون

از ویژگی های دریل شارژی ادون می توان به باتری لیتیوم-یون که موجب وزن کمتر و مدت زمان نگهداری بیشتر شارژ و سه نظام اتوماتیک آن اشاره کرد. بهترین دریل شارژی چینی ادون مدل AD-12A است.

دریل شارژی توسن

دریل شارژی توسن و پیچ گوشتی های شارژی توسن از بهترین تولیدات این مجموعه محسوب می شوند. کارخانه تولید محصولات توسن ایرانی  است و توانسته تا کنون با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مناسب مشتریان زیادی را در ایران و کشورهای همسایه برای خود جذب کند. توسن جزء یکی از بهترین برندها در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی و برقی است. البته به این نکته توجه داشته باشید که محصولات توسن نسبتا به برندهای خارجی نام برده شده از کیفیت پایین تری برخوردار هستند اما برخی از محصولات توسن برای مصارف خانگی کاملا مناسب هستند. از بهترین دریل شارژی های توسن مدل 0022Dاست.

دریل شارژی رونیکس

اگر به دنبال یکی از بهترین مارک های دریل شارژی ایرانی هستید، دریل شارژی رونیکس می تواند یکی از گزینه های شما باشد. برند رونیکس از دیگر برندهای مطرح در زمینه تجهیزات صنعتی و ساختمانی است. کارخانه محصولات این برند ایرانی است و با توجه به بالا بودن کیفیت محصولات، رونیکس توانسته نمایندگی هایی در کشورهای آلمان و چین داشته باشد. از جمله دلایل محبوبیت این برند گارانتی محصولات و داشتن گواهینامه بین المللی برای محصولات است. از بهترین دریل شارژی های رونیکس مدل دریل چکشی رونیکس است.

دریل شارژی رونیکس

 دریل شارژی باس

دریل شارژی باس به دلیل داشتن کیفیت خوب در مقایسه با قیمت مناسب آن به یک ابزار محبوب در بازار ایران تبدیل شده است. محصولات شرکت باس چینی بوده و در ایران جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین تجهیزات خانگی و نیمه صنعتی محسوب می شود. علت محبوبیت این برند قیمت ارزان در زمان تحریم ایران بوده است.

دریل باس دارای انواع مته الماسه، آهن و چوب است و از سیستم شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. از بهترین دریل شارژی های باس دریل پیچ گوشتی شارژی صنعتی باس مدل Bs1818 است.

دریل شارژی ماکیتا

برند ماکیتا یکی دیگر از برندهای محبوب در زمینه تولید دریل، پیچ گوشتی های شارژی و  تجهیزات صنعتی است. کارخانه محصولات این برند در کشور ژاپن با تولید ابزار آلات برقی کار خود را شروع کرد. محصولات این برند توانسته  خود را در بازار جهانی نشان دهد و طبق نظر اکثر کاربران و خریداران این محصولات از جنس، کیفیت و طول عمر بسیاری بالایی برخوردارند. از آنجایی که برند MAKITA ابزار بسیار پیشرفته و کاربردی تولید می کند در صورتی که برای مصارف غیر خانگی دنبال ابزار با کیفیت هستید پیشنهاد ما برند ماکیتا است.

ویژگی های دریل شارژی ماکیتا

  • کیفیت و ساخت دیل شارژی ماکیتا: محصولات برند ماکیتا با مواد بسیار محکم و مقاوی تولید می شوند. به صورتی که شما در شرایط بسیار سخت و حرفه ای می توانید به دریل شارژی های این برند اعتماد کنید.
  • توان و قدرت: محصولات برند ماکیتا با قدرت و توان بالایی کار می کنند و برای کار با سطوح مختلف مانند: بتن، چوب و فلز کارایی دارند.
  • عمر باتری دریل ماکیتا: باتری دریل ماکیتا از عمر و کیفیت بالایی برخور است. شما می توانید چندین ساعت از این دریل بی وقفه استفاده کنید.

بهترین دریل شارژی برند ماکیتا مدل DWAE488 HP است.

دریل شارژی ماکیتا

دریل شارژی میلواکی

دریل شارژی میلواکی ساخت کشور آمریکا است. Milwaukee یک برند آمریکایی معروف در تولید محصولات و تجهیزات صنعتی، دستی و لوازم جانبی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژِی لیتیوم-یون توانسته باعث کارایی بیشتری در ابزار صنعتی شود. برند میلواکی همیشه در کنار صنعت گران بوده و ابزار و تجهیزات تولیدی خود را منطبق بر نیاز آنان تولید و عرضه می کند. دریل های شارژی این برند از کیفیت و نوآوری بسیار بالایی برخوردارند ولی با توجه به تحریم های موجود این برند نسبت به مدل های مشابه از قیمت بالاتری برخوردار است.

از بهترین دریل شارژی های این برند مدل FUEL M18 FID  است.2

دریل شارژی هیوندای

شرکت هیوندای از دیگر برندهای تولید دریل های شارژی در بازار است. کارخانه تولید دریل شارژی هیوندای در کره جنوبی است. محصولات برند هیوندای در صنایع مختلف ماشین سازی، صنایع شیمیایی و... مورد استفاده قرار می گیرد. برند هیوندای تمامی محصولات خود را با جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا ارائه می کند.

ویژگی های دریل شارژی هیوندای

  • قفل سوئیچ
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای چراغ LED
  • وزن سبک
  • کلاچ اتوماتیک

از بهترین مدل های دریل شارژی هیوندای مدل HP853A است.

دریل شارژی خود را از بهترین برندهای دریل شارژی موجود در بازار ایران، انتخاب کنید

در این مقاله برخی از بهترین برندهای دریل شارژی به شما معرفی شد. برخی از بهترین دریل شارژی های ارزن قیمت در بین همین مارک های معرفی شده وجود دارد که شما با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید با  توجه به نیاز خود یکی از مدل های بالا را تهیه کنید و برای آموزش کار با دریل خود، مقالات ما در ابزار طباطبایی را مطالعه بفرمایید.

در صورتی خرابی دریل شارژی خود می توانید با مطالعه مقاله آموزش تعمیر باتری دریل شارژی خودتان آن را تعمیر نمایید.

اشتراک گذاری:
دیدگاه‌ها
0 از 5